غریب مدینه

اقتدارملی

غریب مدینه

اقتدارملی

بسته ویژه به مناسبت« عید سعید قربان»

 آن کس که تو را شناخت، جان را چه کند
فرزند و عـیال و خانمان را چه کند
دیـــوانــه کنــی هـر دو جهانش بخشی
دیوانه تو هر دو جهان را چه کـــند


خنـجــر شــوق بــر حنجــر نفـس!عید قربان جلوه گاه تعبد و تسلیم ابراهیمیان حنیف است . فصل قرب یافتن مسلمآنان به خداوند، در سایه عبودیت است .

 
ادامه مطلب ...

ظریف:در مورد آمریکا اشتباه میکردم

فارس/ «محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه ایران روز یکشنبه با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» درباره توافق هسته‌ای برجام و بازگشت تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران مصاحبه کرد.

اعتیاد به تحریم
وزیر خارجه ایران در این مصاحبه که به نوشته سی‌ان‌ان در تهران انجام شده گفت: «من معتقدم بیماری‌ای در ایالات متحده وجود دارد که اسمش اعتیاد به تحریم است.»

او یادآوری کرده که 
   ادامه مطلب ...

واکنش آیت الله نوری همدانی به حواشی تجمع فیضیه

انتخاب/ حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی گفت: متاسفانه قسمتی از مطالب سخنران جلسه و بعضی از شعار ها و دست نوشته ها در تجمع چندروز گذشته مدرسه فیضیه دقیقا در راستای اهداف دشمن بود.

این مرجع تقلید صبح امروز در مشهد مقدس ضمن اظهار تاسف از این موضوع اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور نیاز به تفکر و کمک برای حل مشکلات مردم دارد و این تجمع هم ظاهرا برای همین موضوع بود اما چطور می شود کسی بیاید سخن بگوید و حوزه علمیه و خدمات علما و مراجع را زیرسوال ببرد.

  ادامه مطلب ...

انتقاد تند آیت الله مکارم از تجمع قم

فرارو/ آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید دربیانیه ای با اشاره به برگزاری تجمع طلاب حوزه علمیه قم گفت: درشرایط حساسی که در آن قرار داریم، تضعیف حوزه علمیه و مرجعیت و تهدید رئیس جمهوری بر اساس چه ضابطه‌ای بوده؟ آیا همه اینها آب به آسیاب دشمن ریختن نیست؟! 

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد: 
  ادامه مطلب ...

بیانیه درباره تجمع مدرسه فیضیه

فارس/ سپاه در بیانیه‌ای با محکومیت شدید برخی شعارها و دست نوشته ها در تجمع اخیر طلاب و روحانیون در مدرسه فیضیه قم، هرگونه دخالت این نهاد درفرایند برگزاری مراسم را تکذیب کرد.
  ادامه مطلب ...