غریب مدینه

اقتدارملی

غریب مدینه

اقتدارملی

اقدام بی سابقه روحانی پیش از سفر به نیویورک

آخرین خبر/ رئیس جمهوری کشورمان در یک اقدام بی سابقه طی مقاله ای در روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با عنوان «ایران متعهد به گفت و گوی صادقانه است؛ ترامپ چطور؟» با تاکید براینکه ادعای طرفداری آمریکا از مردم ایران کاملا پوچ و منافقانه است، گفت: اکثریت قریب به اتفاق کشور‌های جهان با سیاست یکجانبه گرایی آمریکا مخالف بوده و تحمیل دستور از سوی این کشور را برنمی تابند. در همین حال روحانی طی سخنانی در رژه نیروهای مسلح ضمن بیان اقدامات صدام علیه ایران، خاطرنشان کرد: عین این ماجرا برای ترامپ اتفاق خواهد افتاد و آنچه بر سر صدام آمده است بر سر آمریکا خواهد آمد.
  ادامه مطلب ...

حال و روز ولیعهد عربستان ناجور شد

تسنیم/ افشاگر مسائل و اسرار پشت پرده آل سعود از اطلاعات حساسی درباره وضعیت ولیعهد سعودی و تغییر و تحولات روی داده برای شاهزادگان سعودی پرده برداشت.

به گزارش سایت عربی 21، "مجتهد" افشاگر اسرار آل سعود در توئیتی نوشت: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به خاطر درز اطلاعات حساس دفتر پادشاهی به شاهزاده احمد (عمویش) بسیار ناراحت است و در حال حاضر چند نفر مشکوک به درز این اطلاعات هستند.
 

ادامه مطلب ...

تصمیم مهم برای ساعات کار کارمندان در مهرماه

ایسنا/ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از شناور شدن ساعت کاری کارمندان در دو هفته آغازین مهرماه به منظور روان‌سازی و مدیریت حجم ترافیک خبر داد.

محمدرضا مهماندار درباره تدابیر پلیس برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های قبل پلیس برای بازگشایی مدارس در آماده‌باش خواهد بود و در همین راستا اقداماتی را نیز انجام خواهد داد که مشروح آن اعلام شده است.
  ادامه مطلب ...

پرده برداری پناهیان از یک باند سیاسی در مجلس

فارس/ سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران، گفت: در یک چهارشنبه‌ای طرح مبارزه با رانت و فساد بنا بود در مجلس تصویب شود و ما مارش پیروزی بزنیم که یکباره توسط یک باند سیاسی از دستور کار مجلس خارج شد.

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان گفت: 
  ادامه مطلب ...

نتانیاهو؛به اقدام علیه ایران ادامه می دهیم

فارس/ با وجود حادثه‌ای که این هفته برای یک هواپیمای روس در مدیترانه رخ داد، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه گفت این رژیم به اقدام علیه ایران در منطقه ادامه خواهد داد.
  ادامه مطلب ...